Демократія

John Tripp
Демократія
це брязкіт на порозі
приблизно десь о сьомій ранку
й тобі відомо, - це прийшов молочник.

В неділю рано, як могли ми
із нашими дружинами ще спати
кому ж то було грюкати у двері
як не поліції таємній зі Шрузбері.

Відмовилися ми
анґлійською із ними розмовляти
- отож вони, не гаючись, послали
По тлумачів й наручники до Бали.

Сніданок із яєць
ми їм приготували,
всі в кухні сіли
й мовчки так... чекали.

Одному  з них я дав
примірник Біблії (на Вельській)
а він мені простяг
їх Юньйен-Джек імперський.

Опівдні вже
нас за підбурення до бунту засудили
і повезли...
аж до вязниці в Свонсі, де й закрили.

І, коли я пишу мемуари в тюрмі,
Я все згадую суд та арешт,
Я в думках про законів практичний зміст
Та  демо-кратичний  процес.

Хотів би я, аби змогли ми
ту справжню ізоляцію знайти,
селяни горді... і без всякого царя.

Так само, як нащадки Русів славних,
поганьблені й затуркані вже здавна,
ми робим наші власні помилки
й не довіряємо уже цілому світу.